مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-19اقتصادي

لزوم مدیریت کامل روان آب ها در استان مرکزی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: با توجه به کم آبی و تغییر اقلیم، جهت توسعه فضای سبز در استان روان آب ها باید به صورت کامل مدیریت شوند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: با توجه به کم آبی و تغییر اقلیم، جهت توسعه فضای سبز در استان روان آب ها باید به صورت کامل مدیریت شوند.

عبدالحسین محمدی 28 آبان ماه 1402 در جلسه هماهنگی اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت با اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، اظهار کرد: دغدغه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی این است که در تمام شهرهای استان به ویژه شهر اراک که یک شهر صنعتی بوده و آلودگی هوا بر سلامت مردم تاثیرگذار است، طرح مردمی کاشت درخت در قالب طرح یک میلیارد درخت و تولید و کاشت 16 میلیون درخت اجرا شود و این طرح می تواند گامی موثر در کاهش آلودگی و تلطیف هوا باشد.

وی ایجاد پارک آبخیز گردو را یکی از پروژه های موفق استان بیان کرد و گفت: درختان زیادی در این پروژه کاشته شده و قابلیت توسعه بیشتر فضای سبز را دارد که با توجه به شروع پروژه شهرداری در دره نورالشهدا می توان شاهد افزایش درخت کاری و ایجاد فضای سبز چشم نواز در این منطقه که در نزدیکی شهر اراک واقع شده است، بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت کامل روان آب ها در استان مرکزی

لزوم مدیریت کامل روان آب ها در استان مرکزی