مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-01سياسي

جمعی از اعضای شورای شهر ادعای شهردار قم را رد کردند


یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: شهردار قم ادعا کردند که «از سوی سازمان بازرسی با اعضای موافق طرح تحقیق و تفحص درخصوص قطار شهری تماس گرفته و گفته شده که سازمان بازرسی تحقیقات لازم درخصوص این پروژه را انجام داده است و با مورد خاصی مواجه نشده است» بنده .

- محمود مسگری عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، درخصوص ادعای شهردار قم در جلسه دیدار با تشکل های دانشجویی استان، اظهار کرد: شهردار قم در دیدار با تشکل های دانشجویی استان ادعا کرده که از سازمان بازرسی با اعضای موافق طرح تحقیق و تفحص از قطار شهری قم تماس گرفته و بیان شده است که ما 8 ماه درخصوص قطار شهری تحقیق کرده ایم با مورد خاصی مواجه نشده ایم .

وی افزود: ابتدا لازم می دانم که به نمایندگی از اعضای موافق با طرح تحقیق و تفحص اعلام کنم از سوی هیچ سازمان نظارتی در خصوص تحقیق و تفحص با ما تماسی گرفته نشده است و این ادعای آقای شهردار را با قاطعیت تکذیب می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: برای آقای سقاییان نژاد بسیار متاسفم که این ادعاهای بی اساس و کذب را در جمعی مطرح می کند که آینده کشورمان به دست آن ها خواهد بود.

وی مطرح کرد: ایشان که معاونینش را به دفتر خود راه نمی دهد چگونه است که بعد از 10 سال شهردار قم بودن به یکباره تصمیم میگیرد با تشکل های دانشجویی قم نشست برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از اعضای شورای شهر ادعای شهردار قم را رد کردند

جمعی از اعضای شورای شهر ادعای شهردار قم را رد کردند