مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-29دانش

کسب عنوان اول دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در کشور


در نوزدهمین همایش سراسری دبیران هم اندیشی دانشگاه های سراسر کشور دکتر مهدی مهدوی پناه با کسب رتبه اول در بین دبیران هم اندیشی، به عنوان برترین دبیر هم اندیشی کشور و بر همین اساس مرکزهم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان فعال .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان در نوزدهمین همایش سراسری دبیران هم اندیشی دانشگاه های سراسر کشور دکتر مهدی مهدوی پناه با کسب رتبه اول در بین دبیران هم اندیشی، به عنوان برترین دبیر هم اندیشی کشور و بر همین اساس مرکزهم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان فعال ترین و برترین مرکز در همه شاخص ها انتخاب شد.

دکتر مهدی مهدوی پناه دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص این موفقیت گفت: با توجه به پایش و ارزشیابی صورت گرفته در همه دانشگاه های وزارت بهداشت، وزارت علوم و سایر موسسات و پژوهشگاه های کشور در سال تحصیلی 1401- 1402 این موفقیت توسط مرکز هم اندیشی استادان نخبگان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان کسب شد.

وی با تاکید بر اینکه این موفقیت حاصل همراهی مجدانه و تعامل سازنده میان دفتر هم اندیشی با رییس دانشگاه، رییس دفتر نهاد رهبری و همکاران و مدیر اجرایی نهاد،معاون توسعه مدیریت منابع و اعضای شورای هم اندیشی دانشگاه است افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب عنوان اول دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در کشور

کسب عنوان اول دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در کشور