مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-24پزشكي

مصرف نان کامل در سلامت و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر موثر است


رییس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: خواستار فرهنگ سازی و اجرای برنامه های آموزشی در خصوص «نقش مصرف نان کامل در سلامت و پیشگیری از بیماری های غیر واگیر» با مشارکت بخش های مرتبط در سازمان ها هستیم.

- ایسنا/زنجان رییس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: خواستار فرهنگ سازی و اجرای برنامه های آموزشی در خصوص نقش مصرف نان کامل در سلامت و پیشگیری از بیماری های غیر واگیر با مشارکت بخش های مرتبط در سازمان ها هستیم.

ملیحه نقدی ظهر امروز (2 آبان ماه) در دومین شورای پیام گزاران سلامت استان زنجان ضمن تبیین اهمیت و ضرورت تشکیل شورای پیام گزاران سلامت و اهم وظایف، اظهار کرد: ایجاد شبکه پیام گزاران سازمانی سلامت روشی ابتکاری برای جلب حمایت و عملیاتی کردن عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت است.

وی ارتقاء سلامت را مسئولیت همگانی دانسته و افزود: رسیدن به اهداف جامع و کامل سلامت نیازمند پاسخگویی اجتماعی همه بخش های توسعه برای سلامت است.

رییس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تصریح کرد: مطالبات پیام گزاران و جامعه از مسئولان برای دسترسی به آرد و نان کامل نقش بسزایی خواهد داشت و دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی هم در این راستا پیگیر مطالبات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف نان کامل در سلامت و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر موثر است

مصرف نان کامل در سلامت و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر موثر است