مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-01سياسي

تبریک رییسی به رؤسای جدید بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)


رییس جمهور در پیام های جداگانه ای، انتصاب رؤسای جدید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک انتصاب حسین دهقان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به سمت رییس بنیاد مستضعفان ، اظهار امیدواری کرد در پرتو توجهات الهی و با درایت و تلاش مؤثر، در این بنیاد نیز منشأ آثار خیر و برکت برای مردم شریف ایران اسلامی به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه و مناطق محروم باشد.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر حسین دهقان انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به سمت رییس بنیاد مستضعفان را که بیانگر تعهد و تجارب ارزشمندتان در عرصه های مختلف خدمتگزاری است، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امیدوارم در پرتو توجهات الهی و با درایت و تلاش مؤثر، در این بنیاد نیز منشأ آثار خیر و برکت برای مردم شریف ایران اسلامی به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه و مناطق محروم باشید.

با آرزوی سعادت و سلامت، توفیقات روزافزونتان را در انجام وظایف محوله و خدمتگزاری بیشتر به میهن اسلامی، از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییسی به رؤسای جدید بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

تبریک رییسی به رؤسای جدید بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)