مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-25سياسي

تخلفات مالی و استخدام های بی ضابطه را به سامانه 198 اطلاع دهید


مدیرکل دیوان محاسبات فارس با بیان اینکه سامانه 198 در دیوان محاسبات زمینه ارتباط مردمی را فراهم کرده است از عموم مردم خواست تا مواردی از قبیل حسابهای پنهان، - ایسنا/فارس مدیرکل دیوان محاسبات فارس با بیان اینکه سامانه 198 در دیوان محاسبات زمینه ارتباط مردمی را فراهم کرده است از عموم مردم خواست تا مواردی از قبیل حسابهای پنهان، تخلفات مالی و بودجه ای، سفرهای خارج از روال در دستگاهها، استخدام های بی ضابطه و.

را در صورت مشاهده به این سامانه اطلاع رسانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد قناعتی امروز، 3 آبان ماه در دیدار با رییس کل دادگستری فارس به تشریح کلیات برنامه های پیش روی دیوان محاسبات پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از همکاری و همراهی همه جانبه دستگاه قضایی استان، گفت: بی تردید نتایج بررسی های دیوان محاسبات با این همکاری به ثمرات ارزشمندی برای مردم استان تبدیل خواهد شد.

وی تأکید کرد: عملکرد دادگستری فارس همواره نشان دهنده عزم راسخ این نهاد قضایی برای برخورد جدی با متخلفان در هر جایگاه و سمتی بوده است.

دیوان محاسبات نیز با رویکرد جدید رییس کل در سطح کشور به سمت مهم رسی به جای همه رسی و همچنین پیشگیری به جای مچ گیری گام برداشته و در این راستا دیوان محاسبات استان برای فعال تر کردن مجموعه ها و برداشتن موانع در پیش روی ادارات و دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات مالی و استخدام های بی ضابطه را به سامانه 198 اطلاع دهید

تخلفات مالی و استخدام های بی ضابطه را به سامانه 198 اطلاع دهید