مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-05سياسي

«نشان افتخار» بر سینه خیرین سلامت گیلان نشست


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن برشمردن شهدای سلامت به عنوان بزرگ ترین خیر در نظام سلامت، نشان افتخار و لوح ماندگاری را به خیرین سلامت اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز نشست مشترک رییس هیئت مدیره، مدیرعامل و تعدادی از اعضای مجمع خیرین سلامت با محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست از چهره های ماندگار عرصه سلامت تقدیر و لوح ماندگار و نشان افتخاری را به رسم یادبود بر سینه تعدادی از خیرین سلامت نصب کرد.

    همچنین در این نشست از خانواده شهید مدافع سلامت، دکتر سهیل کیانفر به عنوان یکی از شهدای خیر عرصه سلامت در گیلان تقدیر و لوح ماندگار و مدال افتخار به پدر این شهید گران قدر مدافع سلامت اهدا شد.

  محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از خیرین سلامت، اظهار کرد: خیرین سلامت از بازوان پرتوان خادمان مردم در نظام سلامت هستند.

  وی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای سلامت، افزود: شهدای سلامت بزرگ ترین خیرین به نظام سلامت هستند چراکه از جان خود برای سلامت جامعه هزینه کرده اند.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به صف حضور خیرین در نظام سلامت، گفت: خوشبختانه اعتماد و امید به خیرین برگشته و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نشان افتخار» بر سینه خیرین سلامت گیلان نشست

«نشان افتخار» بر سینه خیرین سلامت گیلان نشست