مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-09اقتصادي

تونل سیاه طاهر در صورت تامین اعتبار تا پایان سال افتتاح می شود


استاندار کرمانشاه از پیشرفت 70 درصدی پروژه تونل سیاه طاهر ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: درصورت تامین اعتبارات این پروژه تا آخر امسال افتتاح می شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از پیشرفت 70 درصدی پروژه تونل "سیاه طاهر ثلاث باباجانی" خبر داد و گفت: درصورت تامین اعتبارات این پروژه تا آخر امسال افتتاح می شود.

  محمدطیب صحرایی، امروز(18 آبان) در جریان سفر شهرستانی به ثلاث باباجانی و پس از بازدید از پروژه تونل سیاه طاهر در جمع خبرنگاران، از این پروژه به عنوان یکی از طرح های عمرانی مهم شهرستان ثلاث باباجانی نام برد و اظهار کرد: تکمیل این پروژه می تواند منافع جدی را برای منطقه به همراه داشته باشد.

وی افزود: تسهیل در رفت و آمد، امنیت عبور و مرور، کاهش چشمگیر نقاط حادثه خیز و کوتاه شدن زمان سفر از جمله مزایای اجرای این پروژه است.

استاندار کرمانشاه به تاخیر در تکمیل این پروژه اشاره کرد و گفت: تاخیرهایی که معمولاً به دلیل عدم اهتمام جدی و یا عدم تحقق منابع مالی در پروژه ها وجود دارد، در این پروژه هم وجود داشته، اما در حال حاضر با اهتمام مجموعه اجرایی استان پیگیری هایی در حال انجام است که زمان افتتاح آن کوتاه شود و در اختیار مردم منطقه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل سیاه طاهر در صورت تامین اعتبار تا پایان سال افتتاح می شود

تونل سیاه طاهر در صورت تامین اعتبار تا پایان سال افتتاح می شود