مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-09ورزشي

پیروانی: برخی داوران خارج از دایره ادب با سرمربیان صحبت می کنند


مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بارها شنیده ام داورانی که کنار خط می آیند با تحکم و دور از دایره ادب با سرمربیان صحبت می کنند که این موضوع سرمربیان را تحریک می کند.

- ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بارها شنیده ام داورانی که کنار خط می آیند با تحکم و دور از دایره ادب با سرمربیان صحبت می کنند که این موضوع سرمربیان را تحریک می کند.

امیرحسین پیروانی که به دلیل محرومیت پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل ملوان، اظهار کرد: ملوان از تیم هایی است که سابقه خوبی در فوتبال ایران دارد و در سال های دور و نزدیک بازیکنان بزرگی را به فوتبال معرفی کرده است و بارها باعث افتخار آفرینی بودند.

امسال هم با حضور آقای تارتار و همکارانش عملکرد خوبی داشته است.

ملوان فوتبال خوبی به نمایش می گذارد و جایگاه خوبی در لیگ دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: درست است استقلال خوزستان از نظر کمّی، امتیازات لازم را کسب نکرده است اما به زعم بسیاری از کارشناسان یکی از تیم های با کیفیت لیگ هستیم و بازیکنانمان فوتبال بسیار خوبی را به نمایش می گذارند.

البته واقف هستیم که فوتبال زیبا کفایت نمی کند و فردا با توجه به شناختی که از تیم ملوان داریم با برنامه در زمین حاضر می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروانی: برخی داوران خارج از دایره ادب با سرمربیان صحبت می کنند

پیروانی: برخی داوران خارج از دایره ادب با سرمربیان صحبت می کنند