مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-29سياسي

نمایشگاه کتاب در شأن تبریز برگزار شود


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم هم افزایی همه نهادها و سازمان ها برای برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز، گفت: این رویداد فرهنگی باید در شأن تبریز برگزار شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم هم افزایی همه نهادها و سازمان ها برای برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز، گفت: این رویداد فرهنگی باید در شأن تبریز برگزار شود.

عابدین خُرّم روز یکشنبه، هفتم آبان ماه در جلسه شورای سیاست گذاری هجدهمین نمایشگاه کتاب تبریز، با اشاره به این که ازسرگیری برگزاری نمایشگاه دغدغه اصلی من بود، گفت: این کار ارزشمند فکری و فرهنگی است که با توجه به موقعیت جغرافیای استان می تواند بعد فرامرزی هم داشته باشد.

وی ادامه داد: شیوع کرونا هر چند سبب تعطیلی نمایشگاه شد، اما با تسهیلات اتخاذ شده، امیدوارم با احیای این رویداد فرهنگی، کتاب بار دیگر به سبد خانوارها بازگردد.

وی بیان کرد: باید از همه ظرفیت های فرهنگی و متخصصان حوزه فکر، فرهنگ و هنر برای برگزاری نمایشگاه کتاب به نحو احسن استفاده شود.

خرّم یادآوری کرد: حضور چندساعته رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران و حضور رییس محترم جمهور و سایر مسئولان عالی رتبه کشورمان در آن نشان می دهد که برگزاری نمایشگاه کتاب به دلیل تاثیرگذاری آن با هیچ رویداد دیگری قابل مقایسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب در شأن تبریز برگزار شود

نمایشگاه کتاب در شأن تبریز برگزار شود