مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-11اجتماعي

تعریف 20 پروژه جدید شهری در شیراز


رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از تعریف 20 پروژه جدید شهری خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه ها در دهه فجر و بخشی تا پایان سال جاری و هفته شیراز سال آینده به بهره برداری می رسند.

- رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای شیراز خبر داد: تعریف 20 پروژه جدید شهری در شیراز ایسنا/فارس رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز از تعریف 20 پروژه جدید شهری خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه ها در دهه فجر و بخشی تا پایان سال جاری و هفته شیراز سال آینده به بهره برداری می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز به میزبانی شهرداری منطقه 2 برگزار شد که ضمن بررسی پروژه های عمرانی، بازدید از این پروژه ها نیز در دستور کار داشت.

رییس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 20 آبان در این جلسه با تصریح بر بهره برداری به موقع پروژه های عمرانی اظهار کرد: بخشی از این پروژه ها در دهه فجر و بخشی تا پایان سال جاری و هفته شیراز سال آینده به بهره برداری می رسند.

رضا محمدیان با توجه به تعریف 20 پروژه جدید بیان کرد: اجرای این پروژه ها از سال آینده در دستور کار خواهد بود که پروژه سرمایه گذاری بازار بنکداران شماره 2 شیراز با 40 هزار مترمربع زیربنا از پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 20 پروژه جدید شهری در شیراز

تعریف 20 پروژه جدید شهری در شیراز