مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-18بين الملل

نیروهای امدادی کمک به افراد اُتیسم را آموزش می بینند


مدیرعامل انجمن اتیسم ایران با مهم توصیف کردن نقش آموزش سازمان ها در برخورد با افراد طیف اتیسم، گفت: پس از سازمان اورژانس کشور، سازمان هلال احمر به جمع سازمان های آموزش دیده برای مواجهه با افراد اتیسم در بحران ها اضافه شد.

- سعیده صالح غفاری، مدیرعامل انجمن اتیسم ایران  در گفت وگو با خبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، با مهم نقش آموزش نهادها و سازمانها در رابطه با برخورد افراد طیف اتیسم، گفت: با توجه به اینکه افراد دارای اتیسم درکی از خطر ندارند و در مواقع وقوع بحران و آسیب دچار چالش های شدیدتری میشوند، یکی از گروه های حساسی که نیاز است در رابطه با اتیسم آموزش ببینند، افراد شاغل در سازمان هلال احمر هستند.

وی به اقدامات انجمن اتیسم ایران در راستای آموزش نهادها و سازمان های دولتی برای مواجهه با افراد دارای اختلال اشاره و عنوان کرد: این انجمن در سال های اخیر توانسته با همکاری سازمان اورژانس کشور، نیرو های سازمان اورژانس کشور در بخش دیسپچ و نیرو های عملیات را آموزش و یک کد اتیسم را به آن ها اختصاص دهد و تاکنون قریب به 12 هزار نفر در این زمینه آموزش دیده اند.

غفاری ادامه داد: انجمن اتیسم ایران با همکاری سازمان هلال احمرکشور، آموزش اختلال اتیسم را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای امدادی کمک به افراد اُتیسم را آموزش می بینند

نیروهای امدادی کمک به افراد اُتیسم را آموزش می بینند