مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-25اقتصادي

آب شیرین کن 4000 مترمکعبی باسعیدو قشم به صورت آزمایشی وارد مدار شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آب شیرین کن باسعیدو قشم با ظرفیت چهار هزار متر مکعب به صورت آزمایشی وارد مدار شده است که نیاز آبی 13 روستا و جمعیتی بالغ بر 13 هزار نفر از مردم غرب جزیره قشم را برطرف می کند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آب شیرین کن باسعیدو قشم با ظرفیت چهار هزار متر مکعب به صورت آزمایشی وارد مدار شده است که نیاز آبی 13 روستا و جمعیتی بالغ بر 13 هزار نفر از مردم غرب جزیره قشم را برطرف می کند.

عبدالحمید حمزه پور صبح امروز (سوم آبان ماه)، در حاشیه بازدید از شهرستان قشم در جمع خبرنگاران، با ذکر این نکته که تامین آب شرب جزیره قشم و رفع چالش های آبی این منطقه یکی از اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان است، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده تعداد آب شیرین کن های جزیره قشم به سه عدد خواهد رسید تا آب شرب پایداری برای مردم قشم فراهم شود.

وی، با اشاره به پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی روستاها و بخش های جزیره قشم از یکدیگر، عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان به دنبال ایجاد ظرفیت های جدید شیرین سازی آب دریا است و در این راستا آب شرب 51 روستا و سه شهر از آب شیرین کن مپنا تامین می شود که به علت برخی از مشکلات نظیر قطعی برق و فراهم نبودن منابع آب سطحی و زیر سطحی پایدار، تامین آب این منطقه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین کن 4000 مترمکعبی باسعیدو قشم به صورت آزمایشی وارد مدار شد

آب شیرین کن 4000 مترمکعبی باسعیدو قشم به صورت آزمایشی وارد مدار شد