مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-14اقتصادي

واردات دانه های روغنی محدود می شود


معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: دولت برنامه ریزی می کند تا برای سال آتی خرید دانه های روغنی کشاورزان را به واردات وصل کند یعنی زمانی اجازه واردات می دهد که دانه های روغنی برداشت شده توسط کشاورزان را خریداری و مطالبات آنها را تسویه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علیرضا مهاجر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کوهدشت یکی از شهرستان هایی است که بیشترین تولید کشاورزی در بخش زراعت را در لرستان به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه، لرستان با مصرف بهینه کود، استفاده از بذور اصلاح شده، بکارگیری توصیه های کارشناسان بخش کشاورزی توانسته است در زمینه خرید گندم، دانه های روغنی و.

رکوردی بی سابقه را ثبت نماید.

مهاجر در بخش دیگری از صحبت هایش به اهمیت کشت کلزا نیز گریزی زد و گفت: پایداری تولید غلات به ویژه ادامه خودکفایی گندم از نتایج اثبات شده تناوب کشت این محصولات با دانه های روغنی از جمله کلزا است.

وی گفت: کشت کلزا بعنوان محصول راهبردی در جهت پایداری تولید گندم، جزو اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است.

معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: از طرف دیگر کمبود آب به عنوان یک تهدید جدی در حفظ امنیت غذایی کشور مطرح است، از این رو، راهبردهای مختلفی برای صرفه جویی آب و افزایش بهره وری در نظر گرفته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات دانه های روغنی محدود می شود

واردات دانه های روغنی محدود می شود