مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-15سياسي

تامین امنیت غذایی از وظایف مهم حاکمیت است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: تامین امنیت غذایی از وظایف مهم حاکمیت است این مهم به صورت ویژه با آرامش روحی و روانی جامعه ارتباط دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رضا اعظمی پیش از ظهر امروز در رزمایش پدافند غیرعامل اداره کل غله و بازرگانی استان با موضوع تست سیستم هوشمند اعلام حریق مراکز ذخیره سازی از این مراکز، اظهار کرد: بازدید از مرکز ذخیره سازی اداره کل غله و بازرگانی در راستای وظیفه نظارتی دستگاه قضایی و پیگیری حقوق عامه، انجام شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اداره کل غله مسوولیت فروش و تحویل کالاهای اساسی ازجمله برنج و شکر به قیمت درب انبار به مباشرین معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان را دارد، کالاهای موجود در انبار به عنوان امانت های مردم و بیت المال، باید به بهترین شکل ممکن نگهداری شود و مطابق قوانین و مقررات در سریعترین زمان توزیع شوند تا مردم از حیث تامین امنیت غذایی دچار مشکل نشوند.

  وی با اشاره به اینکه تامین امنیت غذایی از وظایف مهم حاکمیت است، افزود: تامین کالاهای اساسی از جهات مختلف مورد اهمیت است و با آرامش روحی و روانی جامعه ارتباط دارد.

کمبود کالاهای اساسی در استان نداریم اعظمی گفت: در بازدید از انبارهای اداره غله و خدمات بازرگانی استان مشخص شد که ذخیره سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت غذایی از وظایف مهم حاکمیت است

تامین امنیت غذایی از وظایف مهم حاکمیت است