مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-05سياسي

برگزاری اولین رویداد تخصصی ویژه بانوان و خانواده در نمایشگاه رینوتکس تبریز


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری اولین رویداد تخصصی ویژه بانوان و خانواده در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری اولین رویداد تخصصی ویژه بانوان و خانواده در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) تبریز خبر داد.

زهرا کوهی در نشست هماهنگی این رویداد که با حضور جمعی از بانوان نوآور، فناور و کارآفرین استان برگزار شد، با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری، امیدآفرینی را مهمترین مسأله حاضر کشور عنوان و با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه رینوتکس، بهبود فضای کسب و کار را از جمله مهمترین اهداف، نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی بیان کرد.

وی نقش آفرینی بانوان نوآور و فناور در این نمایشگاه را عامل موج آفرینی در عرصه های مختلف و ظرفیت سازی برای فعالیت بانوان مطرح کرد.

وی اظهار کرد: قسمت نمایشگاهی رینوتکس فضای مناسبی جهت ارائه طرح های نوآورانه و فناورانه و فرایند داوری و ارزیابی طرح های حاضر در نمایشگاه و حوزه رقابت است.

کوهی به برگزاری رویدادهای تخصصی ویژه بانوان و خانواده که برای اولین بار برگزار خواهد شد، اشاره کرد و گفت: حضور بانوان توانمند و اثرگذار که توانسته اند در دو عرصه خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد تخصصی ویژه بانوان و خانواده در نمایشگاه رینوتکس تبریز

برگزاری اولین رویداد تخصصی ویژه بانوان و خانواده در نمایشگاه رینوتکس تبریز