مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-29پزشكي

وجود 20 هزار مراقب سلامت در مدارس/فعالیت 28 دبیرستان بهیار در مناطق محروم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد روز یکشنبه در اولین نشست مراقبین سلامت که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: هر کاری که در مدرسه انجام دهیم سرمایه گذاری است، - معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وجود حدود 20 هزار مراقب سلامت در مدارس کشور اشاره کرد و از فعالیت 28 دبیرستان بهیار در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد روز یکشنبه در اولین نشست مراقبین سلامت که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: هر کاری که در مدرسه انجام دهیم سرمایه گذاری است، وزارت بهداشت ارتباط خوبی با آموزش و پرورش داشته و برنامه های خوبی در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: حدود 20 هزار مراقب سلامت در مدارس هستند که وظیفه کنترل سلامت دانش آموزان را دارند، از آنجایی که این مراقبان دارای مدرک تحصیلی مامایی، بهداشت، تربیت بدنی و غیره هستند ، برای تخصصی شدن این حرفه سال گذشته رشته ای با عنوان کارشناسی مراقب سلامت را تعریف کردیم و اکنون 14 دانشگاه 710 نفر مشغول به تحصیل شدند.

باقری فرد با بیان اینکه جمعیت کشور رو به سالمندی است، تصریح کرد: بحث سالمندیاری نیز از موضوعات مهم است که با همکاری آموزش و پرورش در حال تربیت نیرو در این بحث هستیم تا ابعاد جسمی و روحی و بهداشت و درمان دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 20 هزار مراقب سلامت در مدارس/فعالیت 28 دبیرستان بهیار در مناطق محروم

وجود 20 هزار مراقب سلامت در مدارس/فعالیت 28 دبیرستان بهیار در مناطق محروم