مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-08سياسي

دیوان عدالت اداری برای رضایت مردم تلاش کند


نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه گام های محکم تری توسط دیوان عدالت اداری در احقاق حق و جلب رضایت مردم و خداوند برداشته شود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام مظفری رییس دیوان عدالت اداری کل کشور با بیان اینکه استان مازندران نسبت به استان های هم تراز شرایط مثبت تری دارد مایه خوشحالی است ، اظهار کرد: اصل عدالت دیوان اداری با آن قانونی که در دیوان به وجود آماده نیت مبارک و چیز درست و لازمی است اما کمبود قضات و یا کم و کسری های دیگر جایز نیست و باید در این بخش و حضور نیروهای شایسته غنی باشیم.

وی با اشاره به اینکه گاهی زحمات کشیده می شود اما رضایت حاصل نمی شود،گفت: از این رو مهم تر این بوده که مدیران به گونه ای کار کنند که زمینه های شکایت و اعتراض کاهشی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این زمینه باید توجه شود که جهادتبیین اینجا لازم است،گفت: در غیر این صورت همین استان کم آسیب تبدیل به پرآسیب می شود.

وی گفت: گام های محکم تری توسط دیوان در احقاق حق و جلب رضایت مردم و خداوند برداشته شود و در این زمینه جهاد تبیین لازم است.

محمدی لایینی با بیان اینکه یک حکم به حق، منفعتش برای جامعه از شبانه روز بارندگی برای جامعه بیشتر و یک حکم نا به حق هم ضررش از بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان عدالت اداری برای رضایت مردم تلاش کند

دیوان عدالت اداری برای رضایت مردم تلاش کند