مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-18سياسي

حماس اقتدار اسراییل را نابود کرد


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عملیات حماس اقتدار اسراییل را نابود کرد و اکنون صهیونیست ها می خواهند ثابت کنند که اقتدار دارند، - ایسنا/گیلان رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عملیات حماس اقتدار اسراییل را نابود کرد و اکنون صهیونیست ها می خواهند ثابت کنند که اقتدار دارند، اما هرچه بیشتر می گذرد، بر ضعفشان افزوده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی امروز، 27 آبان ماه در اجتماع باشکوه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از کودکان بی پناه غزه که در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزار شد، با بیان اینکه امروز تاریخ به شکل دیگری در حال رقم خوردن است، اظهار کرد: شاهد تقابل دو جبهه ایمان و کفر و حق و باطل هستیم، زیرا در یک طرف شرارت و خباثت و سبوعیت و درندگی و در طرف دیگر مظلومیت و رشادت و انسانیت و شرف ایستاده است.

وی افتخار انقلاب و ملت ایران را رهبری جریان شرف و فضیلت و انسانیت در جهان دانست و افزود: آمریکا مظهر شرارت است و همه خباثت ها و شرارت ها را رهبری می کند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، با بیان اینکه امروز تقابل هابیل و قابیل و ابراهیم و نمرود و موسی و فرعون و پیامبر(ص) و ابوسفیان و امام علی(ع) و معاویه و امام حسین(ع) و یزید را می بینیم، تصریح کرد: مقام معظم ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس اقتدار اسراییل را نابود کرد

حماس اقتدار اسراییل را نابود کرد