مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-01اقتصادي

جاده قزوین - تنکابن امسال افتتاح می شود


رییس اداره نظارت بر راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: جاده قزوین - تنکابن با مشخصات راه اصلی در فاز یک خود تا مسیر 62 کیلومتری که 90 درصد پیشرفت فیزیکی نیز دارد تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- عصر ایران- مصطفی سجادی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: هم اکنون قسمت عمده این مسیر تا نقطه 62 کیلومتری آن، یعنی روستای شهرک در بخش رودبار الموت شرقی آماده شده است.

وی تصریح کرد: احداث 2 دستگاه گالری حیوانات، اجرای کارهای زیست محیطی با هدف حفظ وحوش منطقه و حفر تونل شیرکوه به طول 700 متر از دیگر اقدامات انجام شده در طول این مسیر بوده که در مرحله بهره برداری نیز قرار دارد.

سجادی نیا به هزینه 6 هزار میلیارد ریالی در این طرح اشاره کرد و یادآور شد: پروژه احداث جاده قزوین - الموت - تنکابن از سال 86 آغاز شده و علی رغم پیشرفت فیزیکی پروژه از 2 استان مازندران و قزوین، میزان مطالبات پیمانکار پروژه در استان 2 هزار میلیارد ریال است.

وی، مجری اجرای عملیات عمرانی این پروژه ملی را شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل نقل کشور دانست و خاطرنشان کرد: براساس وعده این شرکت، قرار است این طرح تا 20 اسفند ماه سال جاری تکمیل و زیر بار ترافیکی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده قزوین - تنکابن امسال افتتاح می شود

جاده قزوین - تنکابن امسال افتتاح می شود