مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-04اجتماعي

ثبت بیشترین بارش در برزول نهاوند با 70 میلی متر


مدیرکل هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش 23 میلی ‎متری باران در این استان، گفت: طی چهار روز گذشته به طور متوسط 25 میلی متر بارش در استان همدان به ثبت رسیده است.

- حسین عابد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از روز سه شنبه بعدازظهر بارش باران در استان همدان آغاز شده است، اظهار کرد: بیشترین میزان بارش به ترتیب در برزول نهاوند با 70 میلی متر، فیروزان با 46 میلی متر، فارسبان 40 میلی متر، سردارآباد کبودراهنگ 38 میلی متر، ایستگاه هواشناسی بهار 35 میلی متر و پایگاه شهید نوژه 34 میلی متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تقریباً در تمام نقاط استان بارش داشتیم، تصریح کرد: همچنین در ایستگاه فرودگاه همدان 28.

5 میلی متر، ایستگاه دانشگاه بوعلی 26 میلی متر، سعیدیه همدان 25 میلی متر، ملایر 17 میلی متر، رزن 17 میلی متر، کرفس 16 میلی متر، گل تپه 14 میلی متر و نهاوند 9 میلی متر بارش به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش 39 میلی متری باران در شهر سرکان، افزود: انتظار داریم از امروز تا امشب نیز بارش هایی به صورت پراکنده در استان به ویژه در نقاط شرقی استان داشته باشیم.

عابد با بیان اینکه تا اواسط هفته جاری آسمان استان صاف و تا قسمتی ابری خواهد بود، خاطرنشان کرد: صبح ها کاهش نسبی دما را همچنان خواهیم داشت به طوری که حداقل دمای صبح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیشترین بارش در برزول نهاوند با 70 میلی متر

ثبت بیشترین بارش در برزول نهاوند با 70 میلی متر