مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:052023-10-30سياسي

رفع موانع پوشش رودخانه ها در همدان


پوشش رودخانه ها با برخی موانع مواجه بود که با ورود فرمانداری، نماینده ولی فقیه و شهرداری و ارائه راهکارهای مناسب این مشکل حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی بعد از ظهر امروز ضمن بازدید از عملیات اجرایی پوشش قسمت باقیمانده رودخانه کوی کوثر اظهار کرد: پوشش رودخانه ها با برخی موانع مواجه بود که با ورود فرمانداری همدان و ارائه راهکارهای مناسب این مشکل حل شد.

وی با بیان اینکه با همراهی شرکت آب منطقه ای و ورود خوب شهرداری به ویژه شهرداری منطقه 4 کار پوشش رودخانه ها آغاز شد یادآور شد: پوشش رودخانه ها در برخی از قسمت ها ناتمام مانده بود که بوی نامطبوع آن باعث نارضایتی شدید مردمی به ویژه ساکنان مجاور این رودخانه ها شده بود.

فرماندار شهرستان همدان افزود: به دنبال ابراز نارضایتی مردم در فصل تابستان سال جاری موضوع در خطبه های نماز جمعه همدان نیز مطرح، نماینده ولی فقیه و استاندار همدان نیز از منطقه بازدید و بر رفع این مشکل تاکید داشتند.

وی اضافه کرد: هم اکنون کار لایروبی، استحکام بخشی دیواره ها و پوشش رودخانه کوی کوثر توسط شهرداری منطقه 4 همدان  در حال انجام است.

مخفی افزود: علاوه بر پوشش رودخانه یک پارک مناسب در کنار همین رودخانه در حال احداث است که پاسخ مناسب به نیاز مردم منطقه و قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع پوشش رودخانه ها در همدان

رفع موانع پوشش رودخانه ها در همدان