مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:562023-11-13حوادث

تعطیلی ایستگاه آتش نشانی آدران و حادثه دلخراش برای راننده نیسان در جاده چالوس


نماینده شورای بخش آسارا در خصوص تعطیلی ایستگاه آتش نشانی آدران، گفت: فعالیت این ایستگاه 200 میلیون تومان در ماه  هزینه دارد که متاسفانه نه دهیاری های بخش آسارا قادر به تامین این هزینه هستند و نه مسئولان بالادستی اعتباری برای این کار تخصیص داده اند.

- ایسنا/البرز نماینده شورای بخش آسارا در خصوص تعطیلی ایستگاه آتش نشانی آدران، گفت: فعالیت این ایستگاه 200 میلیون تومان در ماه  هزینه دارد که متاسفانه نه دهیاری های بخش آسارا قادر به تامین این هزینه هستند و نه مسئولان بالادستی اعتباری برای این کار تخصیص داده اند.

عابدین رودکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه آسارا را باید بخش محدودیت و محرومیت بنامیم، اظهار کرد: وقوع حادثه دردناک برخورد یک دستگاه نیسان و خودروی دنا که باعث انفجار، آتش سوزی و در نهایت فوت راننده نیسان در اوایل آبان ماه امسال شد، گواه این موضوع است.

وی ادامه داد: در شورای پنجم، یک ایستگاه آتش نشانی در آدران راه اندازی شد ولی متاسفانه با مشکلات اعتباری برای تامین ادوات و نیروی انسانی این ایستگاه مواجه شدیم که در نهایت چاره ای جز تعطیلی آن باقی نماند.

وی توضیح داد: هر ایستگاه آتش نشانی به جز تجهیزات، به حداقل دو راننده و چهار آتش نشان نیاز دارد و ما با یک حساب ساده به این نتیجه رسیدیم که برای ادامه فعالیت این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ایستگاه آتش نشانی آدران و حادثه دلخراش برای راننده نیسان در جاده چالوس

تعطیلی ایستگاه آتش نشانی آدران و حادثه دلخراش برای راننده نیسان در جاده چالوس