مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 23:252023-11-15سياسي

ضرورت ایجاد پاسگاه های حفاظتی در مناطق جنگلی لرستان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بر ایجاد پاسگاه های حفاظتی در مناطق جنگلی استان در جهت افزایش ضریب حفاظتی جنگل ها و مراتع تأکید کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بر ایجاد پاسگاه های حفاظتی در مناطق جنگلی استان در جهت افزایش ضریب حفاظتی جنگل ها و مراتع تأکید کرد.

حسین میرزایی امروز 24 آبان ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به احداث پاسگاه های حفاظتی در 4 منطقه جنگلی استان، اظهار کرد: احداث پاسگاه های حفاظتی باعث امنیت مناطق جنگلی می شود و متخلفان دیگر نمی توانند به راحتی جنگل را تخریب کنند.

وی با بیان این که همکاران باید با تلاش مضاعف و کار جهادی امورات محوله را به نحو مطلوب انجام دهند، خاطرنشان کرد: احداث پاسگاه های حفاظتی در مناطق شوراب شهرستان چگنی، طرهان کوهدشت، تنگ پری نورآباد و بسطام الشتر، موجب افزایش ضریب حفاظتی در اراضی ملی خواهد شد.

میرزایی به بیان اینکه برای پاسگاه شوراب 10842 میلیون ریال، طرهان 9820 میلیون ریال، تنگ پری 17342 میلیون ریال و بسطام 20620 میلیون ریال هزینه خواهد شد، تصریح کرد: محل تأمین اعتبارات استانی بوده که سعی بر آن است پس از تکمیل این 4 پاسگاه، در دیگر نقاط بحرانی نیز مکان هایی برای احداث پاسگاه جدید جانمایی و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد پاسگاه های حفاظتی در مناطق جنگلی لرستان

ضرورت ایجاد پاسگاه های حفاظتی در مناطق جنگلی لرستان