مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-10سياسي

زاکانی: امروز مقاومت کانون شرارت در منطقه را هدف قرار داده است


شهردار تهران با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم یک عنصر اثرگذار در عرصه حیات انقلاب اسلامی است، گفت: امروز مقاومت کانون شرارت در منطقه یعنی آمریکا را هدف قرار داده و این کشور را در موقعیتی قرار داده که راهی جز ترک منطقه نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، مراسم دوازدهمین سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران امروز جمعه 19 ابان 1402 با حضور سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، خانواده معظم این شهید والا مقام و زائرین شهدا در قطعه 24 گلزار شهدا بهشت زهرا (س) و در جوار مزار شهید طهرانی مقدم برگزار شد.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در این مراسم گفت: ما از فقدان شهید طهرانی مقدم بسیار غمگینیم؛ اما اگر چه این شهید سعید به ظاهر در بین ما نیست ولی همانطور که خداوند وعده داده است شهدا نزد خداوند بزرگ و متعال زنده اند و روزی می خورند و هم محدودیت های دوره حیات ظاهری را ندارد از این رو شهدا بیشتر و بهتر می توانند به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه پرچم انقلاب به دست شهید طهرانی مقدم برافراشته است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب شهدا مظهر اقتدار ایران اسلامی هستند و شهید طهرانی مقدم نیز به عنوان یک عالم دانشمند و مجاهد نستوه همواره یک عنصر اثرگذار در عرصه حیات انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: امروز مقاومت کانون شرارت در منطقه را هدف قرار داده است

زاکانی: امروز مقاومت کانون شرارت در منطقه را هدف قرار داده است