مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-07دانش

اعطای احکام رؤسای هیات های اندیشه ورز استانی توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه افتتاحیه هیأت های اندیشه ورز استانی ستاد علم و فناوری، احکام رؤسای هیئت های اندیشه ورز استانی را اعطا کرد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه افتتاحیه هیأت های اندیشه ورز استانی ستاد علم و فناوری، احکام رؤسای هیئت های اندیشه ورز استانی را اعطا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در جلسه افتتاحیه هیأت های اندیشه ورز استانی ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر نقش قرارگاهی این شورا، گفت: هیات های اندیشه ورز استانی که با ریاست دانشگاه مادر هر استان و با دبیری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و مشارکت دیگر دستگاه های مرتبط با حوزه های علم و فناوری استان تشکیل می شوند، هفت محور اساسی را باید در دستور کار خود قرار دهند که تدوین نظام مسائل علم و فناوری استان و اولویت بندی آن، یکی از این مسائل است.

وی افزود: ارائه پیشنهادها برای ایجاد دانشکده ها و رشته ها مطابق با نیازها و اولویت های استانی یا پیشنهاد ایجاد ظرفیت های مناسب با نیازها مطابق با شرایط بومی هر استان از موضوعات مورد توجه در این محور خواهد بود.

خسروپناه با اشاره به اینکه مدل حکمرانی شبکه ای برای تصویب اسناد ملی و تشکیل میزهای تخصصی برای تدوین پیش نویس های این اسناد در دستور کار شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای احکام رؤسای هیات های اندیشه ورز استانی توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

اعطای احکام رؤسای هیات های اندیشه ورز استانی توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی