مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-14سياسي

از خرابی اتوبوس کتابخوانی «هدهد» تا لزوم ارتقای شغل کتابداری


اعضای شورای شهر تهران با اشاره اقدامات شهرداری تهران در حوزه کتاب و کتابخوانی بر لزوم توجه به خرید کتاب ها بر اساس نیازسنجی و اجرای برنامه های مروج کتابخوانی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به بیان نظرات خود پرداختند و نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن تقدیر از اقدامات سازمان فرهنگی و هنری، گفت: قبلا کتاب ها بر اساس نیاز سنجی خریداری می شد که در چند سال اخیر به دلیل کمبود منابع این مهم انجام نشد که انتظار داریم مورد توجه قرار گیرد.

لزوم ایجاد کتابخانه های مجازی و سیار در تهران وی با بیان اینکه بروز رسانی مخازن کتاب و ایجاد کتابخانه های تخصصی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: نذر کتاب، جمعه بازار کتاب، ایجاد کتابخانه های سیار ایده های خوبی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و برای راه اندازی کتابخانه در محلات کم برخوردار نیز باید برنامه ریزی صورت گیرد و همچنین ایجاد کتابخانه های مجازی باید مورد اهمیت باشد.

در ادامه ناصر امانی نیر با تأکید بر اینکه یکی از بندهای اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری بر توسعه کتابخانه ها و اجرای برنامه های مروج کتابخوانی تاکید دارد، گفت: این بند به معنای تصدی گری نیست بلکه واگذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خرابی اتوبوس کتابخوانی «هدهد» تا لزوم ارتقای شغل کتابداری

از خرابی اتوبوس کتابخوانی «هدهد» تا لزوم ارتقای شغل کتابداری