مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-23اقتصادي

مطالبات گندمکاران همدان به طور کامل پرداخت شد


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی استان همدان از پرداخت صددرصدی مطالبات گندمکاران استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این مطالبات 61 هزار و 769 میلیارد ریال است که به طور کامل پرداخت شد.

- ایسنا/همدان معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی استان همدان از پرداخت صددرصدی مطالبات گندمکاران استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این مطالبات 61 هزار و 769 میلیارد ریال است که به طور کامل پرداخت شد.

شهرام پرورش اظهار کرد: 410 هزار و 822 تن میزان گندم خریداری شده از گندمکاران استان همدان بود که نسبت به سال گذشته 29 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، وی درباره کشت کلزا مطرح کرد: تاکنون 2904 هکتار سطح زیرکشت کلزا در استان است که نسبت به سال پیش رشد دو برابری دارد.

پرورش با تأکید بر اینکه 19 هزار و 22 کیلوگرم بذر کلزا بین کشاورزان توزیع شده است، یادآور شد: کلزا محصولی استراتژیک است که در تناوب با گندم کشت می شود و در الگوی کشت استان تعریف شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان های رزن، تویسرکان و نهاوند بیشترین میزان سطح زیرکشت کلزا در استان را دارند، اگرچه تمام سعی و تلاش ما بر این است میانگین عملکرد این محصول افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات گندمکاران همدان به طور کامل پرداخت شد

مطالبات گندمکاران همدان به طور کامل پرداخت شد