مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-10سياسي

امام جمعه بندرعباس: مسؤولان در تحقق سیاست های کلی اقتصاد دریا مصمم عمل کنند


ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد دریا از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی حجت را بر مسؤولان در توجه به ظرفیت های دریایی و توسعه سواحل تمام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابلاغ سیاست های اقتصاد دریامحور، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب پیش از این نیز توجه به سواحل و جزایر را بارها مورد تأکید قرار داده بودند و در مورد توسعه سواحل مکران نکات بسیار مهم و کلیدی مطرح فرموده بودند که اکنون با ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد دریا، حجت را بر مسؤولان تمام کردند.

وی افزود: سیاست های جدید ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد دریا محور، امیدها را در دل مردم ساحل نشین کشورمان تقویت کرد و این شروع فصل تازه ای از توجه به ظرفیت های خدادادی کشورمان در شمال و جنوب است.

حجت الاسلام عبادی زاده با تصریح بر این که ابلاغ مهم آغازی بر حرکت تمدنی اقتصاد دریاپایه و توسعه فرهنگ ساحل نشینی برای تصمیم گیران باشد، به قرارگیری آبادترین شهرهای کشورهای مختلف در جوار دریا به عنوان یک ظرفیت مهم اقتصادی و گردشگری یاد کرد و بیان داشت: دیگر پذیرفتنی نیست که سواحل کشورمان خشک و بی روح باشند بلکه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: مسؤولان در تحقق سیاست های کلی اقتصاد دریا مصمم عمل کنند

امام جمعه بندرعباس: مسؤولان در تحقق سیاست های کلی اقتصاد دریا مصمم عمل کنند