مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:412023-11-13بين الملل

ایجاد جبهه واحد رسانه ای برای مقابله با پروپاگاندای صهیونیست ها ضروری است


فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی درغزه، اظهار کرد: طی هفته های گذشته شاهد اعلام انزجار و نفرت افکار عمومی جهان نسبت به اقدامات ضدبشری رژیم سفاک اسراییل در نسل کشی و کشتار زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم غزه و فلسطین بوده ایم.

وی ضمن درود به روان پاک شهدای غزه علی الخصوص کودکان، زنان و جوانان به خون خفته عملیات طوفان الاقصی افزود: بسیاری از مردم در سراسر جهان با برگزاری راهپیمایی موضع خود را در دفاع از مردم فلسطین نشان دادند و ما مشاهده کردیم که ملت های مسلمان در مرزهای منتهی به فلسطین اشغالی، تجمع کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس آیه وجهدوا بامولکم و انفسکم فی سبیل الله ذلکم خیر لکم ان کنتم تعلمون به ما ثابت شد که راه فلسطین راهی جز مقاومت و ایستادگی نیست.

عضو هیئت رییسه گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین با بیان اینکه حدود 50 درصد جمعیت غزه زیر 15 سال هستند، ادامه داد: امیدواریم با صبر و پایداری مردم فلسطین و لطف و عنایت خداوند متعال به زودی شاهد نابودی و فروپاشی رژیم صهیونیستی باشیم.

محمدبیگی عنوان کرد: ملت های مسلمان در حال حاضر صبر انقلابی پیشه کرده اند اما اگر حکم جهاد داده شود قطعا همه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جبهه واحد رسانه ای برای مقابله با پروپاگاندای صهیونیست ها ضروری است

ایجاد جبهه واحد رسانه ای برای مقابله با پروپاگاندای صهیونیست ها ضروری است