مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-19سياسي

ویژه برنامه های بسیج مهندسین صنعت فارس به مناسبت هفته بسیج اعلام شد


رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس ویژه برنامه های بسیج مهندسین صنعت فارس به مناسبت هفته بسیج را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین پناهی با اشاره به اینکه هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز شده و تا 5 آذر ادامه دارد، گفت: هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله و عدالت خواهی میلیون ها انسان باایمان، موجب تبلور بسیج در عصر حاضر بود.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس در خصوص نام گذاری ایام هفته بسیج نیز تاکید کرد: بسیج جهاد و خدمت رسانی ، بسیج پیشرفت ، عزت و افتخار ، بسیج ولایت باور و انقلابی، بسیج مقاومت ،ایثار و شهادت ، بسیج ایمان ،بصیرت و انتظار ، بسیج جهاد علمی اعتلای فرهنگ و هنر و روز پنج آذر ماه بسیج  دفاع، امنیت و اقتدار نام گذاری شده است.

وی درمورد ویژه برنامه های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس گفت: رزمایش جهادگران صنعت و معدن، پایش و عارضه یابی معادن با همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی و اداره صنعت معدن و تجارت، کلینیک سیار صنعت به منظور حل مشکلات صنایع با حضور مدیران شهرستانی در کارخانجات و نشست هیئت اندیشه ورز بخشی از برنامه های ما در هفته بسیج است.

پناهی ادامه داد: از دیگر برنامه های سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس می توان به برگزاری قرارگاه صنعتی خاتم ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های بسیج مهندسین صنعت فارس به مناسبت هفته بسیج اعلام شد

ویژه برنامه های بسیج مهندسین صنعت فارس به مناسبت هفته بسیج اعلام شد