مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-11سياسي

مدارس استعدادهای درخشان ، شکاف طبقاتی را شکسته اند


رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: مدارس استعدادهای درخشان ، دولتی ترین مدارس ایران هستند که شکاف طبقاتی را شکسته اند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، الهام یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان عصر امروز در نشست مشترک شورای معاونین سازمان با شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان و چهارده منطقه زنجان، با نگاهی نو به تاریخچه سمپاد، حمایت های مستقیم مقام معظم رهبری را عامل اصلی احیا ی مدارس استعدادهای درخشان در دوران نوین بیان کرد.

 رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با اشاره به علمی و فنی چرایی تأسیس مدارس سمپاد، آن ها را دولتی ترین مدارس ایران خواند که شکاف طبقاتی را شکسته است .

  یاوری با تبیین مفهوم عدالت آموزشی افزود: مقام معظم رهبری، همواره پشتیبان و حامی دانش آموزان استعدادهای درخشان هستند و حسن تدبیر و ورود به هنگام ایشان در گلوگاه های سخت، سبب پویایی و ماندگاری سمپاد شده است.

  وی، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان را تنها متولی حوزه نخبگانی دانش آموزی معرفی کرد که در چارچوب اسناد بالادستی و به منظور تحقق عدالت آموزشی و حل مسائل کشور بنا شده است، ازاین رو هر سرمایه گذاری در آن، انتفاع عمومی داشته و برای کل کشور ، تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس استعدادهای درخشان ، شکاف طبقاتی را شکسته اند

مدارس استعدادهای درخشان ، شکاف طبقاتی را شکسته اند