مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:502023-10-23فرهنگي

کارگاه طراحی استوری «سنگ ها و قصه ها» در قزوین برگزار می شود


مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری قزوین از برگزاری اولین کارگاه طراحی استوری «سنگ ها و قصه ها» در قزوین با هدف روایت حماسه مقاومت فلسطین خبر داد.

- کارگاه طراحی استوری سنگ ها و قصه ها در قزوین برگزار می شود ایسنا/قزوین مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری قزوین از برگزاری اولین کارگاه طراحی استوری سنگ ها و قصه ها در قزوین با هدف روایت حماسه مقاومت فلسطین خبر داد.

محمد رازقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین کارگاه طراحی استوری با عنوان سنگ ها و قصه ها به همت حوزه هنری سوم تا پنجم آبان ماه 1402 در عمارت هنر قزوین برگزار می شود.

وی افزود: محورهای اصلی این کارگاه شامل از آینده فلسطین و فتح قدس، آینده فلسطین آزاد و فلسطینی های آزاد، آینده دنیا بدون رژیم صهیونیستی و روایت پیروزی های مقاومت در طوفان الاقصی و محورهای فرعی شامل توجه به حماسه اهالی رسانه در غزه و کادر درمان در غزه، پاسخ به شبهات داخلی از جمله شروع جنگ و گروههای مقاومت به خصوص حماس است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری قزوین تأکید کرد: این کارگاه با هدف روایت حماسه مقاومت فلسطین برای مخاطبی چون مسلمانان، فلسطینی ها و ایرانیان در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: رهیاران این کارگاه بنده، امید کردی از یزد و بهنام شیرمحمدی هستند که داوطلبان را در جهت تولید محتوای خوب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه طراحی استوری «سنگ ها و قصه ها» در قزوین برگزار می شود

کارگاه طراحی استوری «سنگ ها و قصه ها» در قزوین برگزار می شود