مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-12اجتماعي

تهیه 20 بسته آموزشی ویژه دانش آموزان در فارس


رییس اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای اداره کل آموزش و پرورش فارس فارس از تهیه 20 بسته آموزشی ویژه دانش آموزان در طول سال تحصیلی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای اداره کل آموزش و پرورش فارس فارس از تهیه 20 بسته آموزشی ویژه دانش آموزان در طول سال تحصیلی خبر داد.

رحیم کامیاب امروز، 21 آبان در نشست شورای کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی استان فارس با بیان اینکه 20 بسته آموزشی ویژه دانش آموزان در طول سال تحصیلی تهیه شده است، افزود: در راستای سند تحول و در قالب درس ملی درسنامه هایی برای پایه های مختلف تحصیلی دوره متوسطه اول و دوم آماده شده است.

رییس اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: این درسنامه ها در قالب کلیپ هایی که شامل 560 فیلم است، در کانال آپارات گروه های آموزشی اداره کل بارگذاری شده و شامل پایه هفتم تا دوازدهم است.

وی تصریح کرد: علاوه بر فیلم هایی که در آپارات کانال تکنولوژی آموزشی و بررسی محتوی بارگذاری شده است، سایر محتوا نیز توسط دبیران تدوین شده است.

کامیاب اضافه کرد: ایجاد کانال گروه درسی برای راهنمایی دانش آموزان و همکاران جدید الورود از دیگر فعالیت های است که در راستای کیفیت بخشی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 20 بسته آموزشی ویژه دانش آموزان در فارس

تهیه 20 بسته آموزشی ویژه دانش آموزان در فارس