مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-13بين الملل

رسانه عبری: افزایش شدید خودکشی بین صهیونیست ها بعد از عملیات طوفان الاقصی


یک روزنامه عبری زبان از افزایش قابل توجه خودکشی در میان مهاجران صهیونیست و به ویژه نظامیان صهیونیست بعد از عملیات طوفان الاقصی پرده برداشت.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: روزنامه معاریو در گزارشی که اخیرا منتشر شد، اعلام کرد، در روز شنبه سیاه (7 اکتبر ـ طوفان الاقصی) و جنگی که بعد از آن آغاز شد، هزاران شهرک نشین و نظامی اسراییلی به شدت دچار مشکلات روحی و روانی شده اند.

به نوشته این رسانه، اکنون صدها نفر از نظامیان اسراییلی به دلیل شدت شوکی که به آنها در روز 7 اکتبر وارد شده (و شدت جنگی که در در حمله زمینی به غزه شاهد آن هستند) دچار مشکلات روانی شدیدی شده اند، به نحوی که بار سنگینی را بر بخش روانپزشکی اسراییل وارد کرده است، این در حالی است که کارشناسان هنوز نمی دانند این مشکلات چه تبعاتی را برای مبتلایان به آن برای شان در دراز مدت به همراه خواهد داشت.

معاریو در ادامه اعلام کرد شمار مبتلایان به مشکلات روحی و روانی بسیار بالا رفته است به نحوی که 13 هزار نفر فقط از طریق بیمه های اجتماعی برای این منظور اقدام کرده اند این در حالی است 2000 نفر نفر از طریق وزارت جنگ به کلینک ها معرفی شده و این صرفا آمار اولیه از موج اول این روند است و به طور حتم ارقام مذکور افزایش بیشتری پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: افزایش شدید خودکشی بین صهیونیست ها بعد از عملیات طوفان الاقصی

رسانه عبری: افزایش شدید خودکشی بین صهیونیست ها بعد از عملیات طوفان الاقصی