مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-25سياسي

انتقاد امام جمعه بهمیی از افتتاح سینمای بدون ساختمان!


کاش سینما را در بهترین نقطه شهر در یک مکان مناسب و با طراحی و نقشه ای مناسب به مردم هدیه می دادند.

- امام جمعه شهرستان بهمیی در گفتگو با خبرنگار فارس در بهمیی گفت: در  سال های گذشته افتتاح های عجیب و غریبی در این استان انجام گرفت که فقط در همان حد جلسه حضور مسئولان و قیچی و روبان و توزیع شیرینی بود از جمله افتتاح طرح اراضی دره خواجه چاروسا که میلیاردها تومان هزینه شد و هیچ فایده ای برای مردم نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اظهار کرد: افتتاح بازیافت زباله یاسوج و موزه شهر یاسوج و  شهرک های صنعتی بهمیی و افتتاح های صوری که در گذشته وجود داشت و بعضا مورد نقد بود.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه سینما کارکردهای فروان مثبتی دارد و می تواند در هر منطقه ای منشأ خوبی ها و اثرات فرهنگی مثبتی باشد و این مرکز فرهنگی برای شهرستان بهمیی یه ضرورت بود  ناگهان خبری از افتتاح سینما امید شهرستان بهمیی در شهرستان بهمیی و استان مخابره می شود و اینکه به نام شهید سعید و عزیز امید خوب بود هم جالب و نوعی اقدام خاص بود.

امام جمعه بهمیی گفت: اما در کمال ناباوری  متوجه شدیم نه ساختمان جدیدی و نه مکان متناسب با طراحی سینمایی وجود دارد بلکه تنها سالن جلسات جشن ها و  معارفه و تکریم و میزگردها و نشست ها و گفتمان ها و شورای ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه بهمیی از افتتاح سینمای بدون ساختمان!

انتقاد امام جمعه بهمیی از افتتاح سینمای بدون ساختمان!