مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-10ورزشي

به من گفتند ساکت باش؛ سخنرانی پرشورِ رپر امریکایی برای غزه + فیلم


«دختر 5 ساله ام عاشق تاب خوردن است.

او را تماشا می کردم و فکر می کردم چه تجملی است که نگران نباشیم بمبی در زمین بازی روی سر ما ریخته می شود!»؛ - به من گفتند ساکت باش؛ سخنرانی پرشورِ رپر امریکایی برای غزه + فیلم دختر 5 ساله ام عاشق تاب خوردن است.

او را تماشا می کردم و فکر می کردم چه تجملی است که نگران نباشیم بمبی در زمین بازی روی سر ما ریخته می شود! ؛ این بخشی از صحبت های رپرِ مشهور امریکایی است که ویدیوی سخنرانی و شعارهایش در حمایت از فلسطین و غزه پربازدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بن هَگِرتی با نام مستعار مَکلِمور ، خواننده و رپر معروف 40 ساله امریکایی است که 10 میلیون دنبال کننده در یوتیوب و 5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و دو ترانه از او در بیلبورد آمریکا به رتبه یک دست یافته است.

مکلِمور علاوه بر آنکه در تجمع واشنگتن برای حمایت از فلسطین، سخنرانی پربازخوردی انجام داده است، از کارزاری برای جمع آوری 10 میلیون دلار کمک فوری برای کودکان غزه حمایت می کند.

مَکلِمور در سخنرانی خود در تجمع واشنگتن برای فلسطین که علاوه بر فضای مجازی، در رسانه های امریکایی نیز بازتاب ویژه ای داشت (در پایان این خبر، ویدیو را تماشا کنید)، می گوید که آن ها به من گفتند ساکت باش و سپس تاکید می کند که من به اندازه کافی می دانم که این یک نسل کشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به من گفتند ساکت باش؛ سخنرانی پرشورِ رپر امریکایی برای غزه + فیلم

به من گفتند ساکت باش؛ سخنرانی پرشورِ رپر امریکایی برای غزه + فیلم