مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-03سياسي

فعالیت 20 هزار موسسه و پایگاه قرآنی در مساجد کشور


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه «جهاد تبیین» بر محور قرآن انجام شود، از فعالیت 20 هزار موسسه و پایگاه قرآنی در مساجد کشور خبر داد.

- حجت الاسلام روح الله حریزاوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در محلات گفت: بیش از 10 هزار موسسه قرآنی و همین تعداد پایگاه قرآنی در مساجد در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم خصوصا جوانان و نوجوانان هستند.

وی با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های قرآنی در مساجد و در سطح جامعه افزود: امروز ما در میانه یک جنگ ترکیبی و جنگ شناختی قرار داریم که در کنار جنایت های صهیونیسم بین الملل، توسعه شبهات و ترویج شبهات در دستور کار دشمنان اسلام است و طبیعتاً هر اندازه ما فعالیت های قرآنی و فعالیت در حوزه مبانی دینی و ارزش های دینی را جدی گرفته و توسعه دهیم می توانیم در مقابل جنگ شناختی دشمن موفق تر باشیم.

وی افزود: جهاد تبیین که مطالبه مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، رسالتی است که بر دوش همه فعالان فرهنگی به ویژه فعالان قرآنی وجود دارد و هدف ما از برگزاری جلسات و این نشست ها و همایش های قرآنی این است که پیرامون این ماموریت خطیر با موثرین و مربیان قرآنی گفتگو کنیم به فعالیت های محتوایی و فکری قرآنی هم بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 20 هزار موسسه و پایگاه قرآنی در مساجد کشور

فعالیت 20 هزار موسسه و پایگاه قرآنی در مساجد کشور