مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-24سياسي

آزادی 9 زندانی با همکاری ستاد دیه و مراجع قضایی در ایلام


در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری، دادستان ایلام و جمعی از مسئولین و خیرین، 9 زندانی جرایم غیرعمد به آغوش خانواده خود بازگشتند.

- ایسنا/ایلام در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری، دادستان ایلام و جمعی از مسئولین و خیرین، 9 زندانی جرایم غیرعمد به آغوش خانواده خود بازگشتند.

جمشید اسکندری سرپرست زندان های استان ایلام در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری مستمر مراجع قضایی و تلاش ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و کمک های آنان، تلاش مددکاران اجتماعی و همچنین اعطای تسهیلات قضایی به زندانیان واجد شرایط زمینه آزادی زندانیان را فراهم می کند.

وی گفت: از 9 زندانی آزاد شده 6 زندانی با کمک ستاد دیه و 3 زندانی دیگر با همکاری مراجع قضایی و ارفاقات قانونی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

عمران علی محمدی ، رییس کل دادگستری ایلام نیز در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش مراجع قضایی برای حل مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری است.

علی محمدی با اشاره به احادیثی از امام علی علیه السلام در خصوص دستگیری از نیازمندان و کمک به مردم، گفت: خیرخواهی به دیگران و کمک به نیازمندان هدیه خدا برای ماست و بی تردید بازگشت زندانیان جرایم غیر عمد به جامعه و حضورشان در کنار خانواده آثار مثبت و سازنده ای به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 9 زندانی با همکاری ستاد دیه و مراجع قضایی در ایلام

آزادی 9 زندانی با همکاری ستاد دیه و مراجع قضایی در ایلام