مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:552023-10-24ورزشي

رویایی ترین زمین فوتبال ایران را در کردستان ببینید


اغلب ما زمین فوتبال را در پارک ها، باشگاەها و یا سالن های ورزشی دیدەایم و زمین فوتبال های مناطق روستایی هم گاهی چنگ زیادی بە دل نمی زنند.

- اما در اینجا و در جنوب غربی استان کردستان و کنار رودخانە سیروان و در حصار کوەهای شاهو زمین فوتبالی واقع شدە کە خیالی ترین زمین فوتبال کشور است.

این زمین فوتبال در روستای زیبای دیوزناو واقع در منطقە اورامانات ساخته شدە است، زمین فوتبالی کە امروز خود بە عنوان یک جاذبە گردشگری، سبب جذب گردشگران بسیاری از سراسر کشور بە این منطقە شدە است.

روستای دیوزناو در جنوب غربی استان کردستان و در سروآباد منطقه اورامانات قرار دارد، فاصله دیوزناو تا مرکز شهرستان حدود 45 کیلومتر است؛ با این توصیف وقتی پای روستایی از مناطق اورامانات در میان باشد، معلوم می شود کە چە منطقە بکر و زیبایی در انتظار ماست.

راە رسیدن بە روستا، راهی خاکی، صعب و العبور و پر پیچ و خم است کە از همان ابتدا درەای سرسبز و خیالی بی صبرانە انتظار شما را می کشد و در نهایت پس از طی کردن این همە راە سخت بە مقصد می رسیم و حال آغاز یک سفر شگفت انگیز است.

صدای خروشان رودخانە سیروان، موسیقی دل انگیزی را در روستا طنین انداز کردە و آمدن فصل پاییز رنگی خیالی را بە بوم نقاشی روستا پاشیدە است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویایی ترین زمین فوتبال ایران را در کردستان ببینید

رویایی ترین زمین فوتبال ایران را در کردستان ببینید