مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-15اجتماعي

استقرار ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی مسافران قطار سنندج


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان از اتخاذ تمهیدات لازم برای برای جابجایی مسافران از داخل شهر سنندج به ایستگاه قطار و بالعکس خبر داد.

- فرزاد حسنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به برنامه حرکت قطار سنندج در روزهای سه شنبه و جمعه اظهار داشت: به منظور تسهیل رفت وآمد مسافران از شهر سنندج به ایستگاه قطار، ماشین های سواری و مینی بوس در ترمینال سنندج و ایستگاه قطار مستقر شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با بیان اینکه در روزهای سه شنبه و جمعه قطار سنندج به سمت تهران و بالعکس حرکت می کند، افزود: در حال حاضر 6 دستگاه مینی بوس و 10 دستگاه سواری در حال خدمت رسانی هستند و در صورت نیاز، این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

وی به کرایه جابجایی مسافر نیز اشاره کرد و گفت: کرایه بخش سواری برای هر یک نفر 30 هزار تومان و بخش مینی بوس نیز برای هر نفر 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

حسنی از همشهریان درخواست کرد با توجه به اینکه جابه جایی با ناوگان حمل و نقل عمومی دارای بیمه مسافر است از تردد با وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حرکت قطار از سنندج به تهران  ساعت 10 شب روزهای سه شنبه و جمعه است و زمان این سفر هم 6 ساعت و 30 دقیقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی مسافران قطار سنندج

استقرار ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی مسافران قطار سنندج