مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-12سياسي

نخستین کنسرسیوم اشتغال کشور در کرمان راه اندازی شد


نخستین کنسرسیوم اشتغال و فنی و حرفه ای کشور در دانشگاه شهید چمران کرمان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز و با حضور عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و مسؤولان استانی نخستین کنسرسیوم اشتغال و فنی و حرفه ای کشور در دانشگاه شهید چمران کرمان راه اندازی شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان اظهار داشت: امیدواریم کنسرسیوم اشتغال منشا خیر و برکات برای دانشگاه چمران باشد و بتوانیم حوزه اشتغال در کشور را با توسعه این کنسرسیوم فعال کنیم.

مصطفی جعفری کرمانی پور با اشاره به اینکه امروز 19 تفاهمنامه بین دانشگاه شهید چمران و صنایع مختلف منعقد می شود، ادامه داد: 9 هزار و 260 فرصت شغلی برای دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد می شود تا هم دانشجویان برای ادامه تحصیل انگیزه بگیرند و هم اینکه دین خود به صنایع را ادا کنیم.

وی بیان کرد: راه اندازی کنسرسیوم اشتغال همچنین بار روی دوش ما را سنگین تر می کند و متعهد می شویم نیروی مورد نیاز صنایع را تربیت کنیم و با ادامه این روند هر روز شاهد این خواهیم بود ارتباط صنعت و دانشگاه شکل مستحکم تر و منسجم تری به خود بگیرد و شاهد اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف مهارتی و فعالیت های کاربردی و ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنسرسیوم اشتغال کشور در کرمان راه اندازی شد

نخستین کنسرسیوم اشتغال کشور در کرمان راه اندازی شد