مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-04اقتصادي

نگاهمان به موضوع گردشگری نباید تک بعدی باشد


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد گفت: نگاهمان به موضوع گردشگری تک بعدی نیست و علاوه بر گردشگری تفریحی که مورد تاکید است گردشگری سلامت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، خلیلی نیا  در هفتمین جشنواره انار ارس در محل حمام کردشت اظهار کرد: منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا در فصول مختلف سال دارای محصولات متنوع کشاورزی از جمله زردآلو، انجیر و انار است و باید از این ظرفیت جهت برندینگ نهایت استفاده را برد.

وی تصریح کرد: در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، نگاهمان به موضوع گردشگری تک بعدی نیست و علاوه بر گردشگری تفریحی که مورد تاکید است گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی و غیره را نیز توسعه خواهیم داد.

اسماعیل عطاپور فرماندار شهرستان جلفا نیز در این مراسم ابراز داشت: شهرستان جلفا یکی از قطب های مهم تولید انار است بطوریکه 82 درصد تولید انار استان در شهرستان جلفا و بخش عمده آن در سیه رود به بار آمی آید.

وی خاطرنشان ساخت: ثبت جهانی کاروانسرا و جشن این ثبت که در روزهای اخیر اتفاق افتاد منجر به معرفی هرچه بیشتر آثار تاریخی این منطقه و جذب گردشگر خارجی و داخلی خواهد شد.

معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز، انار را برند جلفا خواند و عنوان کرد: تردد 11 میلیونی در جاده های شهرستان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهمان به موضوع گردشگری نباید تک بعدی باشد

نگاهمان به موضوع گردشگری نباید تک بعدی باشد