مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-02اقتصادي

اختصاص 190 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار مرکزی سنندج


190 میلیارد تومان اعتبار از محل فروش نفت که صدرصد قابل تحقق است به پروژه تالار مرکزی سنندج اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدمهدی اسماعیلی همزمان با سفر رییس جمهور به استان کردستان از تالار مرکزی شهر سنندج بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از تالای مرکزی فرهنگ سنندج اظهار کرد:  توجه ویژه به پروژه های مهم و شاخص در حوزه فرهنگ و هنر از برنامه های وزارت ارشاد اسلامی است.

به گفته وی، تخصیص اعتبار ویژه به  پروژه تالار مرکزی سنندج در اولویت قرار می گیرد در سفر رییس جمهور مردمی و هیات دولت به استان کردستان، 190 میلیارد تومان اعتبار از فروش نفت که صدرصد قابل تحقق است برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیرند که با تخصیص و تزریق به موقع اعتبارات، این پروژه فرهنگی و هنریحداقل تا 2 سال آینده به بهره برداری برسد و به انتظار 20 ساله مردم این استان پایان دهیم.

آیت الله رییسی در دور دوم سفرهای استانی خود امروز به منظور دیدار با مردم کردستان و بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح 16 کلان پروژه وارد کردستان شد.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 190 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار مرکزی سنندج

اختصاص 190 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار مرکزی سنندج