مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-04ورزشي

کسانی که پدرو سنا را باور داشتند، نتیجه گرفتند


عضو تیم ملی قایقرانی ایران در رشته پاراکانو عملکرد مربی برزیلی تیم ملی قایقرانی را خوب دانست و گفت: کسانی که آقای پدرو سنا را باور داشتند، در بازیهای آسیایی هم نتیجه گرفتند.

- ایسنا/کرمانشاه عضو تیم ملی قایقرانی ایران در رشته پاراکانو عملکرد مربی برزیلی تیم ملی قایقرانی را خوب دانست و گفت: کسانی که آقای پدرو سنا را باور داشتند، در بازیهای آسیایی هم نتیجه گرفتند.

شهلا بهروزی راد که اخیرا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب مدال نقره رشته پاراکانو شد، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این برای اولین بار بود که در بازیهای پاراآسیایی مسابقات قایقرانی هم برگزار می شد که از سطح بالایی هم برخوردار بود.

وی تصریح کرد: به نسبت مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ها با قدرت و توان بیشتری در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند و رقابت نزدیکی با ورزشکاران ازبکستان، چین و ژاپن داشتیم.

دارنده مدال برنز مسابقات قایقرانی جهان در سال 2019 به برخی انتقادها از عملکرد سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی در بازی های آسیایی هم اشاره کرد و گفت: به عقیده من پدروسنا مربی با علمی است و اگر تیم ملی در بازیهای آسیایی نتیجه قابل توجهی نگرفته نباید همه آن را روی سر مربی سرشکن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که پدرو سنا را باور داشتند، نتیجه گرفتند

کسانی که پدرو سنا را باور داشتند، نتیجه گرفتند