مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:052023-10-27بين الملل

سوئد هتاک قرآن کریم را اخراج کرد


کانال تلویزیونی سوئد TV4 گزارش داد که اداره مهاجرت اجازه اقامت مومیکا را که در آوریل سال آینده منقضی می شود، تمدید نخواهد کرد.

- مقامات سوئد پنج شنبه تصمیم گرفتند سیلوان مومیکا، مهاجر عراقی الاصل را پس از تکرار اقدام خود در هتک حرمت قرآن، از خاک این کشور اخراج کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ کانال تلویزیونی سوئد TV4 گزارش داد که اداره مهاجرت اجازه اقامت مومیکا را که در آوریل سال آینده منقضی می شود، تمدید نخواهد کرد.

این شبکه سوئد افزود: حق پناهندگی و حمایت او سلب شده و سپس از سوئد اخراج خواهد شد.

این کانال تلویزیونی در عین حال توضیح داد که اداره مهاجرت ممکن است در حال حاضر موانعی برای اجرای این تصمیم (تصمیم اخراج) پیدا کند.

مجوز اقامت موقت برای مدت تقریباً 6 ماه از تاریخ 25 اکتبر 2023 تا 16 آوریل 2024 علاوه بر اعطای سند مسافرتی برای مدت مشابه اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های سوئدی، اداره مهاجرت تصمیم گرفت پس از اجرای تصمیم اخراج مومیکا به مدت پنج سال از بازگشت وی به سوئد جلوگیری کند.

مومیکا پس از سازماندهی مجموعه ای از تظاهرات ها در ماه های گذشته برای توهین به مسلمانان، عراق و نمادهای مذهبی و بیش از یک بار سوزاندن قرآن، در سوئد و جهان معروف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوئد هتاک قرآن کریم را اخراج کرد

سوئد هتاک قرآن کریم را اخراج کرد