مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 07:102023-11-04ورزشي

امیدواری برای اضافه شدن شطرنج به جمع رشته های پارالمپیک 2028


مدال آور آملی مسابقات پاراآسیایی هانگژو گفت: شطرنج در مسابقات پاراالمپیک 2024 پاریس وجود ندارد ولی امیدوارم این رشته ورزشی به جمع رشته های مسابقات پاراالمپیک 2028 لس آنجلس اضافه شود.

- ابوالفضل کاظمیان اسکی که به تازگی با کسب دو مدال نقره انفرادی و تیمی رشته شطرنج از مسابقات پاراآسیایی هانگژو به زادگاهش بازگشت کرد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: سطح کمی و کیفی مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین بسیار بالا بود و برترین های رشته ورزشی شطرنج از کشورهای مختلف با هم نبرد سخت و سنگین داشتند.

وی افزود: به همراه تیم ملی شطرنج جانبازان و توانخواهان جمهوری اسلامی ایران توانستم در بخش سرعتی انفرادی و تیمی مردان به دو مدال نقره دست پیدا کنم و دست به افتخارآفرینی بزرگی بزنم.

مدال آور آملی مسابقات پاراآسیایی هانگژو، تصریح کرد: روزهای سختی را برای آماده سازی رقابت های پاراآسیایی پشت سر گذاشتیم و خیلی خوشحالم که توانستم دل مردم کشورم ایران، اعضای کادر فنی و خانواده خود را شاد کنم.

کاظمیان با قدردانی از حضور پرشور مردم و ورزش دوستان در آیین استقبال، یادآور شد: با تمرینات منظم در مسابقات آینده پاراآسیایی به میزبانی کشور ژاپن به بهترین و خوشرنگ ترین مدال دست پیدا کنم البته معتقدم همه چیز با تلاش مداوم و سخت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری برای اضافه شدن شطرنج به جمع رشته های پارالمپیک 2028

امیدواری برای اضافه شدن شطرنج به جمع رشته های پارالمپیک 2028