مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:512023-10-27سياسي

امام جمعه ساری: حماس مهارنشدنی و رژیم صهیونیستی شکست پذیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری، اظهار کرد: نگران و عزادار مردم شریف غزه هستیم؛ جنایت کارانی که شب و روز قتل عام می کنند و دنیا هم فقط تماشا می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نیویورک تایمز نوشت طوفان الاقصی نشان داد که حماس مهارنشدنی و  رژیم صهیونیستی شکست پذیر است،گفت: به همان فرمایش مقام معظم رهبری می رسیم که فرمود همه می دانند که در این قضیه و قضایای آینده ملت فلسطین پیروز و دنیای آینده دنیای فلسطین است.

محمدی لایینی اظهار کرد: ماه آبان ماهی، پرمناسبت بوده ولی در یک چنین حال و هوایی چندی قبل حادثه ای در مازندران اتفاق افتاد که واقعا لکه ننگی برای مازندران و شهر پرآوازه و عالم پرور که ششم بهمن ماه به عنوان یک روز تاریخی در آن شهر به ثبت رسیده، بوده است.

وی اضافه کرد: حرکت ناپسندی به وسیله کسی که از بیت المال این مملکت درس خوانده، پزشک شده و با خون این شهیدان عزیزمان به جایی رسیده بعد با دهن کجی هم سال گذشته در اغتشاشات و هم بدون روسری با این وضع رفته لوح تقدیر گرفته و در صفحه شخصی گفته که مسؤولان می دانستند که من نه روسری نه توسری قبول نمی کنم ، رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساری: حماس مهارنشدنی و رژیم صهیونیستی شکست پذیر است

امام جمعه ساری: حماس مهارنشدنی و رژیم صهیونیستی شکست پذیر است