مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:362023-10-28اقتصادي

پاپایا، آواکادو و موز در گلخانه های اصفهان کشت می شود


مهرداد مرادمند، رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پدافند غیرعامل موضوع مهمی در بخش امنیت غذایی است و مبارزه با بیوتروریسم و آمادگی قبلی برای عبور از تهدیدهای پیش رو نیازمند آموزش و افزایش مهارت های تخصصی و عملی را می طلبد.

وی با اشاره اهمیت توسعه سطح گلخانه های استان اصفهان افزود: در توسعه گلخانه های استان علاوه بر کشت فلفل های رنگی توجه و ترویج در توسعه کشت های گلخانه ای استان اصفهان به محصولات گرمسیری مثل موز، آواکادو و پاپایا هم مورد توجه است.

مردامند بیان کرد: رسیدگی به رفع تداخلات اراضی کشاورزی موضوع مهمی است و از امور تکلیفی سازمان در بخش کشاورزی است و با روشن وضعیت اراضی موضوع رفع تداخلات روند توسعه و بهبود کشاورزی و تولیدات آن تسریع پیدا می کند و قانون رفع تداخلات یکی از متعالی ترین قانون بعد از انقلاب است و نتایج ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان ادامه داد: در شهرستان های خمینی شهر و خوروبیابانک به صورت کامل قانون رفع تداخلات انجام و به اتمام رسیده و تا پایان سال بر اساس قول وزیر جهاد کشاورزی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز گرفتن رأی اعتماد  در کل کشور به اتمام خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپایا، آواکادو و موز در گلخانه های اصفهان کشت می شود

پاپایا، آواکادو و موز در گلخانه های اصفهان کشت می شود