مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-16سياسي

80 فقره پرونده قتل عمده در همدان منجر به سازش شد


با تلاش های انجام شده از سوی کمیته های مصلحین و شوراهای حل اختلاف استان 80 فقره پرونده قتل عمد منجر به سازش شد.

  - ایسنا/همدان رییس کل دادگستری استان همدان گفت: با تلاش های انجام شده از سوی کمیته های مصلحین و شوراهای حل اختلاف استان 80 فقره پرونده قتل عمد منجر به سازش شد.

  محمدرضا عدالتخواه در دومین همایش تقدیر از منتخبان شورای حل اختلاف و سومین جلسه ستاد صبر استان همدان، مطرح کرد: با تشکیل ستاد تألیف قلوب، کمیته مصلحین، ستاد صبر و اجرای طرح معتذرین تلاش شده است که پرونده ها قبل از ورود به دستگاه قضایی به صلح و سازش منجر شود.

سیدهادی مصطفوی، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان همدان نیز بیان کرد: در مدت اجرای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم 2385 پرونده در کل استان منجر به صلح و سازش شد که شامل صلح سه پرونده قتل عمد، هفت فقره دعاوی مهم، 778 پرونده مالی، 303 پرونده کیفری، 511 فقره پرونده خانوادگی و 783 پرونده سایر دعاوی است.

در این مراسم از رؤسای دادگستری شهرستان های اسدآباد، تویسرکان، ملایر، رزن و نهاوند و دادستان اسدآباد به منظور تلاش در سازش پرونده های مهم مصالحه در این زمینه تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان همدان، همچنین از منتخبان بخش های مختلف شورای حل اختلاف استان همدان و سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 فقره پرونده قتل عمده در همدان منجر به سازش شد

80 فقره پرونده قتل عمده در همدان منجر به سازش شد